Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Karlík, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Voloch, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 58 s., 10 obr. příloh.

Cover

LEADER 01566ntm a22004097u 4500
001 zp1591
041 |a cze 
100 1 |a Karlík, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav 
246 |a Multi Level Marketing as a competitive advantace of the company ZFP Akademie Břeclav 
260 |c 2005 
300 |a 58 s., 10 obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2007 
653 |a Multilevel marketing 
653 |a multilevelová informace 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a konkurenční výhoda 
653 |a služby 
653 |a zprostředkování 
653 |a pojištění 
653 |a Multilevel marketing 
653 |a multilevel information 
653 |a competitive 
653 |a competitive advantage 
653 |a services 
653 |a mediation 
653 |a insurance 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Voloch, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36316  |y Plný text v Digitální knihovně UTB