Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vodičková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Kressová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 80 s.

Cover

LEADER 01378ntm a22003617u 4500
001 zp1574
041 |a cze 
100 1 |a Vodičková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh 
246 |a Project of marketing activities for new open tea-house with aim to support successful entry on market in Mikulov 
260 |c 2005 
300 |a 80 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingové 
653 |a aktivity 
653 |a vstup 
653 |a nový podnik 
653 |a čajovna 
653 |a Marketing 
653 |a Activities 
653 |a Entry 
653 |a new company 
653 |a tea-house 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kressová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36303  |y Plný text v Digitální knihovně UTB