Projekt strategie marketingové komunikace společnosti Ferrero

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Veselá, Milada (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 101 s., 5. s. příloh

Cover

LEADER 01262ntm a22003257u 4500
001 zp1572
041 |a cze 
100 1 |a Veselá, Milada  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt strategie marketingové komunikace společnosti Ferrero 
246 |a The project of cummunication strategy of company Ferrero 
260 |c 2005 
300 |a 101 s., 5. s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a silná značka 
653 |a loajalita zákazníků 
653 |a SWOT analýza 
653 |a cummunication strategy 
653 |a brand 
653 |a loyalty program 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36301  |y Plný text v Digitální knihovně UTB