Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gankhuyag, Munkhtsetseg (Dissertant)
Other Authors: Šefčík, Vladimír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 69 s

Cover

LEADER 01697ntm a22004577u 4500
001 zp15565
041 |a cze 
100 1 |a Gankhuyag, Munkhtsetseg  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu 
246 |a Marketing research on the production of new product and its possibilities for exercising market 
260 |c 2010 
300 |a 69 s 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketingový výzkum 
653 |a primární informace 
653 |a sekundární informace 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a nový produkt 
653 |a SWOT analýza 
653 |a konkurence 
653 |a propagace 
653 |a dotazník 
653 |a Marketing research 
653 |a primary information 
653 |a secondary information 
653 |a marketing environment 
653 |a new product 
653 |a SWOT analysis 
653 |a competition 
653 |a promotion 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šefčík, Vladimír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14025  |y Plný text v Digitální knihovně UTB