Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Miškaříková, Simona (Dissertant)
Other Authors: Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 74 s., 6 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01297ntm a22003137u 4500
001 zp15475
041 |a cze 
100 1 |a Miškaříková, Simona  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o. 
246 |a The Analysis OF Marketing Mix OF Services In The Company HOTEL VEGA, s.r.o. 
260 |c 2010 
300 |a 74 s., 6 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a služba 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketingový mix služeb 
653 |a service 
653 |a marketing services 
653 |a marketing mix of services 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13361  |y Plný text v Digitální knihovně UTB