CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hynek, Ladislav (Dissertant)
Other Authors: Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
CRM
Physical Description: 68 s., 1 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01303ntm a22003377u 4500
001 zp15396
041 |a cze 
100 1 |a Hynek, Ladislav  |4 dis 
245 1 0 |a CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s. 
246 |a CRM - Customer Relationship Management in the company DELIMAX, a.s. 
260 |c 2010 
300 |a 68 s., 1 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a CRM 
653 |a komunikace 
653 |a databáze 
653 |a vztah se zákazníkem 
653 |a CRM 
653 |a communication 
653 |a database 
653 |a relationship with customers 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14446  |y Plný text v Digitální knihovně UTB