Využití internetu pro marketingové účely se zaměřením na sociální sítě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hořák, Zbyněk (Dissertant)
Other Authors: Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 56 s.

Cover

LEADER 01346ntm a22003617u 4500
001 zp15387
041 |a cze 
100 1 |a Hořák, Zbyněk  |4 dis 
245 1 0 |a Využití internetu pro marketingové účely se zaměřením na sociální sítě 
246 |a Usage of internet for marketing purposes with focus on social networks 
260 |c 2010 
300 |a 56 s. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a internet 
653 |a sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a propagace 
653 |a marketing 
653 |a internet 
653 |a social networks 
653 |a Facebook 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11442  |y Plný text v Digitální knihovně UTB