Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zvonková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Schneider, Jaromír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 104 s., 11 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01450ntm a22003857u 4500
001 zp15384
041 |a cze 
100 1 |a Zvonková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Klobouky 
246 |a Marketing Strategy of the Development of Communication Means of the Town Valašské Klobouky 
260 |c 2010 
300 |a 104 s., 11 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a veřejná správa 
653 |a město 
653 |a komunikace města 
653 |a komunikační prostředky 
653 |a identita 
653 |a image 
653 |a public service 
653 |a municipality 
653 |a town communication 
653 |a communication means 
653 |a identity 
653 |a image 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Schneider, Jaromír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12206  |y Plný text v Digitální knihovně UTB