Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Velísek, Richard (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 110 s, 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01459ntm a22003857u 4500
001 zp15381
041 |a cze 
100 1 |a Velísek, Richard  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín 
246 |a Project of use marketing mix instruments to increase attendance of Mala scena Zlín Theatre 
260 |c 2010 
300 |a 110 s, 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a divadelní trh 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a dotazník 
653 |a marketing 
653 |a theatre market 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analyse 
653 |a PEST analyse 
653 |a questionnaire 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12176  |y Plný text v Digitální knihovně UTB