Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Staněk, Petr (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
SEO
Physical Description: 107 s., 4 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01671ntm a22004217u 4500
001 zp15366
041 |a cze 
100 1 |a Staněk, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu 
246 |a Project of an effective internet marketing for the company Impromat Klima spol. s r. o. with SEM and PPC advertisement-focused 
260 |c 2010 
300 |a 107 s., 4 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a search engine marketing 
653 |a pay per click 
653 |a internetový marketing 
653 |a internet 
653 |a optimalizace pro vyhledávače 
653 |a SEO 
653 |a elektronický marketing 
653 |a reklama na internetu 
653 |a search engine marketing 
653 |a pay per click 
653 |a internet marketing 
653 |a internet 
653 |a search engine optimization 
653 |a e-marketing 
653 |a internet advertisement 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12397  |y Plný text v Digitální knihovně UTB