Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kníž, Dalibor (Dissertant)
Other Authors: Hrazdilová Bočková, Kateřina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
trh
Physical Description: 100 s., 8 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01812ntm a22004817u 4500
001 zp15312
041 |a cze 
100 1 |a Kníž, Dalibor  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o. 
246 |a The marketing department establishment project in the production company MESIT ronex, Ltd. 
260 |c 2010 
300 |a 100 s., 8 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a management marketing 
653 |a výrobní koncepce 
653 |a výrobková koncepce 
653 |a prodejní kon-cepce 
653 |a sociálně marketingová koncepce 
653 |a outsourcing marketingu 
653 |a trh 
653 |a organizační struktura 
653 |a riziková analýza 
653 |a marketing 
653 |a management marketing 
653 |a production conception 
653 |a product conception 
653 |a selling conception 
653 |a social-marketing conception 
653 |a outsourcing of marketing 
653 |a trade 
653 |a organization structure 
653 |a risk analysys 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrazdilová Bočková, Kateřina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11698  |y Plný text v Digitální knihovně UTB