Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kalčíková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 74 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01608ntm a22004097u 4500
001 zp15311
041 |a cze 
100 1 |a Kalčíková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC 
246 |a Project of using marketing communication for increasing the competitiveness of the ABC company. 
260 |c 2010 
300 |a 74 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a konkurence 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a competitive advantage 
653 |a competition 
653 |a Porter's model of five competition forces 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11153  |y Plný text v Digitální knihovně UTB