Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čačíková, Lucia (Dissertant)
Other Authors: Šefčík, Vladimír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01329ntm a22003257u 4500
001 zp15300
041 |a slo 
100 1 |a Čačíková, Lucia  |4 dis 
245 1 0 |a Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku 
246 |a Electronic forms of marketing and their impact on the competitiveness of the selected company. 
260 |c 2010 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a elektronický marketing 
653 |a internet 
653 |a konkurencieschopnosť 
653 |a internet 
653 |a Electronic marketing 
653 |a internet 
653 |a competitiveness 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šefčík, Vladimír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11866  |y Plný text v Digitální knihovně UTB