Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Býčková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 93 s., 1 s. obr. příloha

Cover

LEADER 01421ntm a22003617u 4500
001 zp15185
041 |a cze 
100 1 |a Býčková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o. 
246 |a Project effective internet marketing brand Hamánek company Hamé s.r.o. 
260 |c 2010 
300 |a 93 s., 1 s. obr. příloha 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internet 
653 |a internetový marketing 
653 |a propagace 
653 |a optimalizace pro vyhledávače 
653 |a reklama na Internetu 
653 |a Internet 
653 |a internet marketing 
653 |a promotion 
653 |a seach engine optimalization 
653 |a advertising on the Internet 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12680  |y Plný text v Digitální knihovně UTB