Marketingový plán Základní umělecké školy Ivana Ballu v Dolnom Kubíně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Babinská, Lenka (Dissertant)
Other Authors Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2010
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description88s. , 3 s. obr. príloh

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp15179
041 |a cze 
100 1 |a Babinská, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán Základní umělecké školy Ivana Ballu v Dolnom Kubíně 
246 |a Marketing plan of Art school Ivana Ballu in Dolný Kubín 
260 |c 2010 
300 |a 88s. , 3 s. obr. príloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a neziskové organizácie 
653 |a marketingový plán 
653 |a umelecká škola 
653 |a non-profit organizations 
653 |a marketing plan 
653 |a art school 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12387  |y Plný text v Digitální knihovně UTB