Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Adamčíková, Zdeňka (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
CRM
Physical Description: 91 s., 5 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01527ntm a22003497u 4500
001 zp15177
041 |a cze 
100 1 |a Adamčíková, Zdeňka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. 
246 |a The Implementation Project of CRM Components for Improvement in Customer Relationship Management in ŘEMPO VEGA, ltd. company 
260 |c 2010 
300 |a 91 s., 5 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a CRM 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a klíčoví zákazníci 
653 |a projekt zavádění prvků systému CRM 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a segmentation of customers 
653 |a key customers 
653 |a implementation projects of CRM components 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12831  |y Plný text v Digitální knihovně UTB