|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp15157 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Svačinová, Martina
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Využití didaktických pomůcek při výuce dětí s autismem
|
| 246 |
|
|
|a Use of teaching aids in teaching children with autism.
|
| 260 |
|
|
|c 2010
|
| 300 |
|
|
|a 48 s., 9 s. obr. příloh
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Autismus
|
| 653 |
|
|
|a diagnostika
|
| 653 |
|
|
|a triáda postižení
|
| 653 |
|
|
|a výchova a vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a TEACCH program
|
| 653 |
|
|
|a strukturované prostředí
|
| 653 |
|
|
|a komunikační systém VOKS
|
| 653 |
|
|
|a kasuistika
|
| 653 |
|
|
|a Autism
|
| 653 |
|
|
|a diagnosis
|
| 653 |
|
|
|a triad involvement
|
| 653 |
|
|
|a education and training
|
| 653 |
|
|
|a TEACCH program
|
| 653 |
|
|
|a structured environment
|
| 653 |
|
|
|a communication system VOKS
|
| 653 |
|
|
|a casuistry
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Zajitzová, Eliška
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/11633
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|