Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zítková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 82 s., 6 s. příloh

Cover

LEADER 01400ntm a22003617u 4500
001 zp14934
041 |a cze 
100 1 |a Zítková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele. 
246 |a Utilitazion specificity consumer purchase behaviour promotion project. 
260 |c 2010 
300 |a 82 s., 6 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a podpora prodeje 
653 |a community marketing 
653 |a referenční skupiny 
653 |a maloobchod 
653 |a nákupní chování spotřebitele 
653 |a promotion 
653 |a community marketing 
653 |a reference groups 
653 |a retailing 
653 |a consumer purchase behaviour 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13884  |y Plný text v Digitální knihovně UTB