Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pechalová, Marta (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 92 s. , 3 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01726ntm a22004337u 4500
001 zp14777
041 |a cze 
100 1 |a Pechalová, Marta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s. 
246 |a Project of useage of marketing comunication to increase number of visitors on actions organized by Společnost pro komunitní práci Vsetín, o.p.s. 
260 |c 2010 
300 |a 92 s. , 3 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a neziskový sektor 
653 |a neziskové organizace 
653 |a návštěvnost 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a propagace 
653 |a reklama 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
653 |a non-profit sector 
653 |a non-profit organizations 
653 |a attendance 
653 |a marketing communication 
653 |a publicity 
653 |a advertisement 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13655  |y Plný text v Digitální knihovně UTB