Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavelková, Šárka (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 99 s.

Cover

LEADER 01372ntm a22003617u 4500
001 zp14776
041 |a cze 
100 1 |a Pavelková, Šárka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Jevišovice 
246 |a Project of Using the Tools of Marketing Mix to Improve the Image of Primary School Jevišovice 
260 |c 2010 
300 |a 99 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Nezisková organizace 
653 |a škola 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a image 
653 |a Non-profit organization 
653 |a school 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a image 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14242  |y Plný text v Digitální knihovně UTB