Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Havlenová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 88 s., 20 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01366ntm a22003617u 4500
001 zp14750
041 |a cze 
100 1 |a Havlenová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net 
246 |a The project of the internet shop Florbalek.net marketing strategy 
260 |c 2010 
300 |a 88 s., 20 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a e-shop 
653 |a internetový obchod 
653 |a florbalové vybavení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a e-shop 
653 |a internet shop 
653 |a floorball equipment 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12030  |y Plný text v Digitální knihovně UTB