Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Blanařová, Sabina (Dissertant)
Other Authors: Švarcová, Jena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Ltd
Physical Description: 121 s.

Cover

LEADER 01393ntm a22003617u 4500
001 zp14741
041 |a cze 
100 1 |a Blanařová, Sabina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o. 
246 |a Project implementation more effective communication mix for the company X-Y, Ltd. 
260 |c 2010 
300 |a 121 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje komunikačního mixu 
653 |a SWOT analýza 
653 |a společnost X-Y 
653 |a s.r.o. 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix tool 
653 |a SWOT analysis 
653 |a the company X - Y 
653 |a Ltd 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Švarcová, Jena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12781  |y Plný text v Digitální knihovně UTB