Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bednář, Martin (Dissertant)
Other Authors: Komínková, Miroslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
SEM
SEO
Physical Description: 105 s., 8 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01393ntm a22003857u 4500
001 zp14738
041 |a cze 
100 1 |a Bednář, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour 
246 |a A project introducting on-line marketing into electronic commerce of Jouet Amour 
260 |c 2010 
300 |a 105 s., 8 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a elektronické podnikání 
653 |a e-shop 
653 |a internetové obchodování 
653 |a SEM 
653 |a SEO 
653 |a optimalizace 
653 |a E-business 
653 |a E-commerce 
653 |a E-shop 
653 |a SEM 
653 |a SEO 
653 |a Optimization 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Komínková, Miroslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12140  |y Plný text v Digitální knihovně UTB