|
|
|
|
LEADER |
01546ntm a22002657u 4500 |
001 |
zp14737 |
041 |
|
|
|a slo
|
100 |
1 |
|
|a Bednárová, Lucia
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.
|
246 |
|
|
|a The project processing of strategy of marketing communication for agency, dealing with a ready made companies and companies made to measure, entering Slovak market.
|
260 |
|
|
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 103 s., 26 s. príloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a marketing
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Marketing
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu a marketingu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Klúčové slová: Ready - made spoločnosti. Spoločnosti na kľúč. Marketingová komunikácia v internetovom prostredí. Kvalitatívny výskum. Projekt
|
653 |
|
|
|a Keywords: Ready-made companies. Key Companies. Marketing communication at the Internet. Qualitative Research. Project
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Štefánek, Radoslav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/11900
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|