Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bednárová, Lucia (Dissertant)
Other Authors: Štefánek, Radoslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 103 s., 26 s. príloh

Cover

LEADER 01546ntm a22002657u 4500
001 zp14737
041 |a slo 
100 1 |a Bednárová, Lucia  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh. 
246 |a The project processing of strategy of marketing communication for agency, dealing with a ready made companies and companies made to measure, entering Slovak market. 
260 |c 2010 
300 |a 103 s., 26 s. príloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klúčové slová: Ready - made spoločnosti. Spoločnosti na kľúč. Marketingová komunikácia v internetovom prostredí. Kvalitatívny výskum. Projekt 
653 |a Keywords: Ready-made companies. Key Companies. Marketing communication at the Internet. Qualitative Research. Project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štefánek, Radoslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11900  |y Plný text v Digitální knihovně UTB