Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žaroská, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 75 s., 2 s. příloh

Cover

LEADER 01305ntm a22003377u 4500
001 zp14630
041 |a cze 
100 1 |a Žaroská, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální 
246 |a Methodology of Reading Skills Development at Special Needs Elementary School. 
260 |c 2010 
300 |a 75 s., 2 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a metody čtení 
653 |a metoda analyticko-syntetická 
653 |a mentální retardace 
653 |a speciální škola 
653 |a reading methods 
653 |a analytic-synthetic method 
653 |a mental retardation 
653 |a special school 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13706  |y Plný text v Digitální knihovně UTB