Projekt stanovení konkurenční strategie MP Krásno, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nová, Marta (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 94 s.

Cover

LEADER 01147ntm a22002897u 4500
001 zp1459
041 |a cze 
100 1 |a Nová, Marta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt stanovení konkurenční strategie MP Krásno, a.s. 
246 |a Project of setting a competitive strategy in MP Krásno, a.s. 
260 |c 2005 
300 |a 94 s. 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a konkurenční strategie 
653 |a řízení značky 
653 |a competetive strategy 
653 |a brand management 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36201  |y Plný text v Digitální knihovně UTB