LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp14524
041 |a cze 
100 1 |a Fialová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Sociální aspekty v individuálním vzdělávacím plánu 
246 |a Social aspects in an individual educational plan 
260 |c 2011 
300 |a 55 s. (88 960 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Individuální vzdělávací plán 
653 |a sociální aspekty 
653 |a integrace 
653 |a inkluze 
653 |a klima třídy 
653 |a klima školy vztah rodič/škola 
653 |a ; vztah pedagog/žák 
653 |a pedagogicko-psychologická poradna 
653 |a nadání 
653 |a specifické poruchy učení 
653 |a výchova 
653 |a vzdělání 
653 |a kasuistika 
653 |a individual education plan 
653 |a social aspects 
653 |a integration 
653 |a inclusion 
653 |a class climate 
653 |a school climate 
653 |a relationship between parents and school 
653 |a relationship between teacher and pupil 
653 |a educational counseling 
653 |a talent 
653 |a specific learning disabilities 
653 |a education 
653 |a casuistry 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jašková, Vendula  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17196  |y Plný text v Digitální knihovně UTB