|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp14524 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Fialová, Kateřina
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Sociální aspekty v individuálním vzdělávacím plánu
|
| 246 |
|
|
|a Social aspects in an individual educational plan
|
| 260 |
|
|
|c 2011
|
| 300 |
|
|
|a 55 s. (88 960 znaků)
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Katedra pedagogiky
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Individuální vzdělávací plán
|
| 653 |
|
|
|a sociální aspekty
|
| 653 |
|
|
|a integrace
|
| 653 |
|
|
|a inkluze
|
| 653 |
|
|
|a klima třídy
|
| 653 |
|
|
|a klima školy vztah rodič/škola
|
| 653 |
|
|
|a ; vztah pedagog/žák
|
| 653 |
|
|
|a pedagogicko-psychologická poradna
|
| 653 |
|
|
|a nadání
|
| 653 |
|
|
|a specifické poruchy učení
|
| 653 |
|
|
|a výchova
|
| 653 |
|
|
|a vzdělání
|
| 653 |
|
|
|a kasuistika
|
| 653 |
|
|
|a individual education plan
|
| 653 |
|
|
|a social aspects
|
| 653 |
|
|
|a integration
|
| 653 |
|
|
|a inclusion
|
| 653 |
|
|
|a class climate
|
| 653 |
|
|
|a school climate
|
| 653 |
|
|
|a relationship between parents and school
|
| 653 |
|
|
|a relationship between teacher and pupil
|
| 653 |
|
|
|a educational counseling
|
| 653 |
|
|
|a talent
|
| 653 |
|
|
|a specific learning disabilities
|
| 653 |
|
|
|a education
|
| 653 |
|
|
|a casuistry
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Jašková, Vendula
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/17196
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|