Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hoblík, Marek (Dissertant)
Other Authors: Grečnár, Ján (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 33.s

Cover

LEADER 01778ntm a22004697u 4500
001 zp14384
041 |a cze 
100 1 |a Hoblík, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry. 
246 |a 1. Theoretical part: The Importance and Role of Sound Corporate Identity Logo for the Company. 2. Practical part: Sound Written and its Implementation as Part of a Radio Play. 
260 |c 2010 
300 |a 33.s 
500 |a Studijní obor: Multimedia a design - Audiovize 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Audiovisual Arts 
500 |a Ústav: Kabinet teoretických studií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Zvuk 
653 |a psychoakustika 
653 |a frekvence 
653 |a amplituda 
653 |a sound branding 
653 |a zvukový logotyp 
653 |a znělka 
653 |a jingle 
653 |a corporate design 
653 |a corporate identity 
653 |a Sound 
653 |a psychoacoustics 
653 |a frequency 
653 |a amplitude 
653 |a sound branding 
653 |a audio logo 
653 |a jingle 
653 |a corporate design 
653 |a corporate identity 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Grečnár, Ján  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11924  |y Plný text v Digitální knihovně UTB