Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bejtkovský, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Kašpárková, Svatava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 84 s., 26 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01738ntm a22004337u 4500
001 zp14072
041 |a cze 
100 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně) 
246 |a Didactic Means Applied in Teaching of Marketing (For 2nd Year of Bachelor Degree Programme at Faculty of Humanities Tomas Bata University in Zlín) 
260 |c 2010 
300 |a 84 s., 26 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ 
500 |a Studijní obor: Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a didaktické prostředky 
653 |a Marketing 
653 |a přednáška 
653 |a seminář 
653 |a sebereflexe 
653 |a SWOT analýza 
653 |a hodnocení 
653 |a edukace 
653 |a didactic means 
653 |a Marketing 
653 |a lecture 
653 |a seminar 
653 |a self-reflection 
653 |a SWOT analysis 
653 |a evaluation 
653 |a education 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kašpárková, Svatava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12480  |y Plný text v Digitální knihovně UTB