Analyse der Marketingkommunikationsstrategien in einem Wirtschaftsunternehmen

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janíčková, Dana (Dissertant)
Other Authors: Simon, Gerhard (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 62 s., 16 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01318ntm a22003377u 4500
001 zp14007
041 |a ger 
100 1 |a Janíčková, Dana  |4 dis 
245 1 0 |a Analyse der Marketingkommunikationsstrategien in einem Wirtschaftsunternehmen 
246 |a Analysis of Marketing Communication Strategies in an industrial company 
260 |c 2010 
300 |a 62 s., 16 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a Marketingkommunikation 
653 |a SWOT-Analyse 
653 |a Situationsanalyse im Marketing 
653 |a Marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing situation analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Simon, Gerhard  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13436  |y Plný text v Digitální knihovně UTB