Die Werbesprache - Anglizismen in den deutschen und tschechischen Werbespots

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holubová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Gester, Helga Silke (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01358ntm a22003857u 4500
001 zp14005
041 |a ger 
100 1 |a Holubová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Die Werbesprache - Anglizismen in den deutschen und tschechischen Werbespots 
246 |a Language of advertisement - Anglicisms in German and Czech advertisement spots 
260 |c 2010 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Anglizismus 
653 |a Werbung 
653 |a Zeitschrift 
653 |a Jugendliche 
653 |a Werbeslogan 
653 |a Verstehen 
653 |a Anglicism 
653 |a advertisement 
653 |a magazine 
653 |a juvenils 
653 |a advertisement slogan 
653 |a understanding 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gester, Helga Silke  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14386  |y Plný text v Digitální knihovně UTB