Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čech, Martin (Dissertant)
Other Authors: Pospíšil, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 57 s.

Cover

LEADER 01363ntm a22003857u 4500
001 zp13954
041 |a eng 
100 1 |a Čech, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově 
246 |a Marketing Communications at The Music Shock Festival in Vyškov 
260 |c 2010 
300 |a 57 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a hudební festival 
653 |a propagace 
653 |a média 
653 |a partneři 
653 |a marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a music festival 
653 |a promotion 
653 |a media 
653 |a partners 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pospíšil, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11555  |y Plný text v Digitální knihovně UTB