The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ivanušićová, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 60 s., 8 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01570ntm a22003857u 4500
001 zp13950
041 |a eng 
100 1 |a Ivanušićová, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o. 
246 |a The confrontation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o. 
260 |c 2010 
300 |a 60 s., 8 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a nástroje tradičního marketingu 
653 |a nástroje internetového marketingu 
653 |a komunikační mix 
653 |a reklama 
653 |a osobní prodej 
653 |a podpora prodeje 
653 |a traditional marketing tools 
653 |a the Internet marketing tools 
653 |a marketing communications mix 
653 |a advertising 
653 |a personal selling 
653 |a sales promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12298  |y Plný text v Digitální knihovně UTB