Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rusínová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Piska, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2010
Subjects:
USA
ČR
Physical Description: 78 s.

Cover

LEADER 01394ntm a22003857u 4500
001 zp13947
041 |a eng 
100 1 |a Rusínová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy 
246 |a Gender stereotypes in advertising - Advertising during 20th century with the intention of gender stereotypes 
260 |c 2010 
300 |a 78 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a gender 
653 |a USA 
653 |a ČR 
653 |a vývoj 
653 |a stereotyp 
653 |a advertising 
653 |a gender 
653 |a USA 
653 |a Czech Republic 
653 |a development 
653 |a stereotype 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Piska, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12833  |y Plný text v Digitální knihovně UTB