Genderové stereotypy v reklamě - odraz Goffmanovy studie v současné reklamě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Maňasová, Silvie (Dissertant)
Other Authors: Atcheson, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2010
Subjects:
sex
Physical Description: 56 s.

Cover

LEADER 01506ntm a22004337u 4500
001 zp13895
041 |a eng 
100 1 |a Maňasová, Silvie  |4 dis 
245 1 0 |a Genderové stereotypy v reklamě - odraz Goffmanovy studie v současné reklamě 
246 |a Gender Stereotyping in Advertisements - the Relevance of Goffman's Study for Contemporary Advertising 
260 |c 2010 
300 |a 56 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a gender 
653 |a žena 
653 |a reklama 
653 |a stereotypy 
653 |a sex 
653 |a Erving Goffman 
653 |a semiotická analýza 
653 |a obsahová analýza 
653 |a gender 
653 |a woman 
653 |a advertising 
653 |a stereotypes 
653 |a sex 
653 |a Erving Goffman 
653 |a semiotic analysis 
653 |a content analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Atcheson, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11161  |y Plný text v Digitální knihovně UTB