Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáček, Aleš (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 80 s., 6 s. sez., 16 s. příloh

Cover

LEADER 01521ntm a22003857u 4500
001 zp13778
041 |a cze 
100 1 |a Horáček, Aleš  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl 
246 |a Identification of target groups, creation of segments profile and suggestion of marketing strategy for Koktejl magazine 
260 |c 2010 
300 |a 80 s., 6 s. sez., 16 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Média 
653 |a mediální trh 
653 |a časopisy 
653 |a Koktejl 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a marketingová strategie 
653 |a Media 
653 |a medial market 
653 |a magazines 
653 |a Koktejl 
653 |a marketing communications 
653 |a marketing strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12060  |y Plný text v Digitální knihovně UTB