Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bača, Lubomír (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 65 s.

Cover

LEADER 01634ntm a22004337u 4500
001 zp13765
041 |a cze 
100 1 |a Bača, Lubomír  |4 dis 
245 1 0 |a Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu 
246 |a The product mix with a relation to the target groups - the proposal for a modification of the product mix 
260 |c 2010 
300 |a 65 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a odlišnost 
653 |a produktový mix 
653 |a inovace 
653 |a hliníkové obaly 
653 |a flexibilní obaly 
653 |a BCG analýza 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a analýza cílových skupin 
653 |a differentiation 
653 |a product mix 
653 |a innovation 
653 |a aluminium packaging 
653 |a flexible packaging 
653 |a BCG analysis 
653 |a marketing communication 
653 |a analysis of target groups 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12290  |y Plný text v Digitální knihovně UTB