Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Podlešák, Michal (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 84 s., 1 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01761ntm a22004697u 4500
001 zp13750
041 |a cze 
100 1 |a Podlešák, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky 
246 |a Globalization and the American way of life in the Czech advertising, cultural implications 
260 |c 2010 
300 |a 84 s., 1 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2040 
653 |a globalizace 
653 |a amerikanizace 
653 |a masová kultura 
653 |a role médií 
653 |a mediální model propagandy 
653 |a ideová propagace v ČSSR 
653 |a seriál 
653 |a srozumitelnost 
653 |a kreativita 
653 |a logo 
653 |a globalization 
653 |a Americanization 
653 |a mass culture 
653 |a the role of the media 
653 |a media propaganda model 
653 |a the ideological promotion of Czechoslovakia 
653 |a clarity 
653 |a kreativity 
653 |a logo 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14581  |y Plný text v Digitální knihovně UTB