Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Müllerová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 82 s., 4 s.

Cover

LEADER 01530ntm a22003857u 4500
001 zp13744
041 |a cze 
100 1 |a Müllerová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Spotřebitelský segment Nastupující stříbrná generace - nákupní chování žen v sortimentu oděvů 
246 |a Upcoming silver generation as a consumer segment - consumer behaviour of women in an assortment of clothes 
260 |c 2010 
300 |a 82 s., 4 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a stříbrná generace 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a zákazník 
653 |a stárnutí populace 
653 |a ženy a oblečení 
653 |a silver generation 
653 |a consumer behavior 
653 |a survey 
653 |a customer 
653 |a population ageing 
653 |a women and clothes 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11504  |y Plný text v Digitální knihovně UTB