Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Jaglarzová, Markéta (Dissertant)
Other Authors Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2010
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description103 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp13727
041 |a cze 
100 1 |a Jaglarzová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum 
246 |a Effective concept of marketing solutions for sports center 
260 |c 2010 
300 |a 103 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Skiservis Jaglarz 
653 |a komunikační mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a ski service Jaglarz 
653 |a communications mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porters analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13823  |y Plný text v Digitální knihovně UTB