LEADER 02130ntm a22005297u 4500
001 zp13722
041 |a cze 
100 1 |a Gabrhelík, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy 
246 |a Target groups identification, segment's profile creating and firm's marketing strategy proposal 
260 |c 2010 
300 |a 82 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a primární a sekundární cílové skupiny terarijní zvířata 
653 |a cílová skupina 
653 |a definice cílové sku-piny 
653 |a segmentace 
653 |a značka 
653 |a strategie značky 
653 |a marketingový výzkum zákazníků 
653 |a metody sbě-ru primárních dat 
653 |a analýza stavu dosavadní komunikace 
653 |a hlediska segmentace 
653 |a Porterův pěti-faktorový model analýzy konkurence 
653 |a magazín 
653 |a primary and secondary target groups of terrarium animals 
653 |a target 
653 |a target definition Group's segmentation 
653 |a brand 
653 |a brand strategy 
653 |a marketing research clients 
653 |a methods of collecting pri-mary data 
653 |a analysis of existing communications 
653 |a segmentation perspective 
653 |a Porter's five-factor model analysis 
653 |a competition 
653 |a magazíne 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11189  |y Plný text v Digitální knihovně UTB