Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Válková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01436ntm a22003737u 4500
001 zp13697
041 |a cze 
100 1 |a Válková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů 
246 |a Influence Of Archetypes On Seniors' Behaviour In A Cosmetic Products Commodity 
260 |c 2010 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a senior/ři 
653 |a nákupní chování 
653 |a demografický vývoj 
653 |a archetypy 
653 |a kvantitativní výzkum 
653 |a senior/s 
653 |a shopping behaviour 
653 |a demographer development 
653 |a archetyps 
653 |a lifestyle of seniors 
653 |a quantitative research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11342  |y Plný text v Digitální knihovně UTB