Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Píštěk, Pavel (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
WWW
PPC
Physical Description: 72 s. (70569/82348)

Cover

LEADER 01566ntm a22004097u 4500
001 zp13686
041 |a cze 
100 1 |a Píštěk, Pavel  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem 
246 |a Internet and its potenitals of usage in marketing communication for small and middle-sized companies 
260 |c 2010 
300 |a 72 s. (70569/82348) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2015 
653 |a Internetová reklama 
653 |a komunikační mix 
653 |a sociální sítě 
653 |a SEO/SEM 
653 |a WWW 
653 |a webová analytika 
653 |a PPC 
653 |a Internet marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a social networks 
653 |a SEO/SEM 
653 |a WWW 
653 |a web analytics 
653 |a PPC 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14533  |y Plný text v Digitální knihovně UTB