Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nohelová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 73 s.

Cover

LEADER 01616ntm a22004577u 4500
001 zp13682
041 |a cze 
100 1 |a Nohelová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení. 
246 |a Blog - the self-promotion tool: possibilities, examples, themes, recommendations. 
260 |c 2010 
300 |a 73 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Blog 
653 |a self-promotion 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a image 
653 |a internet 
653 |a on-line marketing 
653 |a weblogy 
653 |a sociální sítě 
653 |a komunitní weby 
653 |a Keywords: Blog 
653 |a self- promotion 
653 |a marketing communications 
653 |a image 
653 |a internet 
653 |a on-line marketing 
653 |a weblogs 
653 |a social networks 
653 |a communications webs 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14532  |y Plný text v Digitální knihovně UTB