Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mlýnek, Aleš (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 74 s., 20 s. příloh

Cover

LEADER 01314ntm a22003137u 4500
001 zp13681
041 |a cze 
100 1 |a Mlýnek, Aleš  |4 dis 
245 1 0 |a Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost 
246 |a Process Phases of Marketing Research for a Distribution Company 
260 |c 2010 
300 |a 74 s., 20 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový výzkum 
653 |a fáze procesu marketingového výzkumu 
653 |a F2F rozhovor 
653 |a Marketing research 
653 |a process phases of marketing research 
653 |a F2F interview 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14462  |y Plný text v Digitální knihovně UTB