Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matějka, Jan (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 70 s. (88 994 znaků)

Cover

LEADER 01498ntm a22004097u 4500
001 zp13677
041 |a cze 
100 1 |a Matějka, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Sociální sítě - jejich využití v případě malé či menší společnosti 
246 |a Social media-their usage in communication for small bussiness 
260 |c 2010 
300 |a 70 s. (88 994 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Web 2.0 
653 |a sociální média 
653 |a sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a Faceboo.com 
653 |a sociální marketing 
653 |a malá společnost 
653 |a Web 2.0 
653 |a social media 
653 |a social networks 
653 |a Facebook 
653 |a Facebook.com 
653 |a social marketing 
653 |a small business 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14547  |y Plný text v Digitální knihovně UTB