Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chrobák, Karel (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
add
Physical Description: 54 s

Cover

LEADER 01265ntm a22003617u 4500
001 zp13662
041 |a cze 
100 1 |a Chrobák, Karel  |4 dis 
245 1 0 |a Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu 
246 |a Seniors as the target group of commercial advertising 
260 |c 2010 
300 |a 54 s 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a senior 
653 |a reklama 
653 |a stáří 
653 |a stárnutí 
653 |a mediální obraz 
653 |a senior 
653 |a add 
653 |a old age 
653 |a aging 
653 |a media image 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14540  |y Plný text v Digitální knihovně UTB