Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hofmanová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
PR
Physical Description: 57 s., 6 s. příloh

Cover

LEADER 01357ntm a22003617u 4500
001 zp13660
041 |a cze 
100 1 |a Hofmanová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace 
246 |a The Use of PR tools in company communication strategy 
260 |c 2010 
300 |a 57 s., 6 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a komunikační strategie 
653 |a PR 
653 |a events 
653 |a interní a externí PR 
653 |a nástroje PR 
653 |a communication strategy 
653 |a PR 
653 |a events 
653 |a internal and external PR 
653 |a PR tools 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11514  |y Plný text v Digitální knihovně UTB