Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vjaclovská, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 64 s., 7 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01345ntm a22003377u 4500
001 zp13647
041 |a cze 
100 1 |a Vjaclovská, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech 
246 |a Pronunciation styles in the textes of television commercials 
260 |c 2010 
300 |a 64 s., 7 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Jazykové prostředky 
653 |a výslovnostní styly 
653 |a televizní reklama 
653 |a mluvená řeč 
653 |a Language resources 
653 |a pronunciation styles 
653 |a television spots 
653 |a spoken language 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13918  |y Plný text v Digitální knihovně UTB