Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaněk, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 75 s. , 2s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01293ntm a22003137u 4500
001 zp13642
041 |a cze 
100 1 |a Vaněk, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem 
246 |a Possibility of u sing the internet in marketing communications for small and medium businesses 
260 |c 2010 
300 |a 75 s. , 2s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a YOG s.r.o. 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a internet 
653 |a YOG s.r.o. 
653 |a marketing communication 
653 |a internet 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14538  |y Plný text v Digitální knihovně UTB